trwa inicjalizacja, prosze czekac... GRY mmo

sobota, 6 kwietnia 2013

Odi

Postanowiłam że napisze wam parę słów o moim psie. Mój psiak ma na imię Odi, jest przedstawicielem rasy shih-tzu. Odi to bardzo przyjacielski piesek który uwielbia spać, ale gdy już się rozbryka to ma mnóstwo energii do spożytkowania. Odi uwielbia biegać, jego ulubioną zabawką jest piłeczka którą dostał na urodzinki! Odik urodził się 28 października 2010 roku, w Trojanowicach. Ja osobiście mieszkam w Krakowie a Trojanowice są za Krakowem więc musiałam trochę pojechać autkiem. Odi to czarno-biały shih-tzu , czarno-biały kolor w tej rasie jest niespotykany, trudno znaleźć takiego psiaka. Teraz pokaże wam filmik jak wygląda Odek o 10:30.

 
Jego pierwszą zabawką była taki sznureczek, jeszcze żyje :) a oto zdjęcie
 
Bardzo lubi także różową kostkę, piszczy!
 
 
Ma sporo piłeczek ale lubi także panią pomarańczkę z wielkimi różowymi ustami!
 
A oto ta biało-czarna piłeczka którą dostał na urodzinki, piszczała ale piszczek wpadł jej do środka, i teraz nie piszczy :(

Nie wiem jak jego mama miała na imię, ale Odik miał jeszcze dwie siostry! czyli był jedynym męszczyzną :) :D . Sprzedawca chciał nam wcisnąć innego psa- też shih-tzu ale 6 miesięcznego i zapewniał nas że piesek już umie załatwiać się na polu, gdy tak nas zapewniał ten piesek podszedł i na środku dywanu zrobił kupę!!! :) :) :) . Wracając do sióstr Odusia to one były takiego koloru:

Czyli tego standartowego koloru. Odusia wypatrzyłam w internecie a dokładnie to na allegro! :) :)
Miał jedną stronę wąsów białą a drugą czarną! :) :) zresztą zobaczcie sami, to jest zdjęcie dorosłego Odusia ale widać te wąsiki!

A to Oduś jak był mały (pierwszy dzień w domu) przepraszam za jakość zdjęcia, ale mam wydrukowany plan lekcji z Odusiem i z niego musiałam zrobić zdjęcie.

Inne zdjęcia jak Odik był mały zrobie w innym poście, bądź zrobie filmik o Odusiu!! DO ZOBACZENIA!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz